lunes, 10 de noviembre de 2008

Diari 9/11/09

M'aixeco a les sis del matí per duxarme, i després em vaig a vestir per tot seguit anar a l'escola de cicle mitjà, per que vull treure'm el cicle mitjà i després el cicle de grau superior per treure'm la carrera de periodisme, així tenir un bon treball ja que el treball lavoral és molt escàs en aquests instants, després de sortir de l'escola a les 16:00 he anat a casa meva, i m'he posat a estudiar bastant. Després m'he canviada i m'he posat la roba del meu treball, per que estic treballant per les tardes així em trec uns diners extra mentre que estudiu. Després de sortir de la feina a les 9:30 he anat a casa meva m'he dutxa altra vegada ja que després de suar un es dutxa i me posat el pijama i deprés m'he dirigit al menjador on m'estàn esperant els meus pares per sopar i seguidament em vaig a la meva habitació per preparar els deures que man enviat al matí, i després em vaig a dormir ja que he vingut molt renduda de treballar i estudiar.

No hay comentarios: